Sunday, December 5, 2010

Itu aku.

They have this tag bloggers going around among bloggers so I have been tagged. So here we go.


Apa benda yg paling penting dalam hidup?
Makan.

benda terakhir yg korg beli guna duit sendiri?
Batag lidi.


tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkhwinan?
Rumah sendiri,boleh? : DAku malas nak travel jauh jauh nih.



adakah korang sedang bercinta sekarang?


berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Tak lame. Aku baru 20 tahun. Boring weyh. Dunie besau lagi.


novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
Change of heart-Jodi Picoult


antara mak n ayah mana lebih mesra?
MAK.


namakan org yg korang betol2 nak jumpe dalam hidup?
Jamban..since aku tgh tahan but since die kate orang so I say.. semua kawan2 ku!!!

adakah korang basuh baju sendiri?
Ye lah...adoi..


tempat yang korang betol2 nak pergi?
Europe~~


pilih satu,peluk atau cium?
Okay. Lets run a test shall we? Kau entah sape sape, kau datang dari mane pun aku tak tahu then kau peluk and and terus cium. Aku jadi menggelabah lalu bukak penendang aku.So jawapanye peluk.


3 benda tentang org yg tag korang?
Comel
Cumel
Shomel
(Boleh Nadia?)

benda yg korang sayang sgt2 dlm hidup?
Aku.


lagu paling suka n selalu dengar?
Where the lines overlap-Paramore

bila tarikh lahir n kat mana sambut tahun lps?
August 15,kat rumah atas katil aku.

blogger korang nk tag?
Malas la nak pikir. Haha
Nadia ngan azym je kot.
Hmm
Maybe Intan skali.

0 comments: